понедельник, 5 сентября 2011 г.

Замовлення та доставка товарів з каталогів "Родинного Клубу"

Час опрацювання Вашого замовлення.
Опрацювання Вашого замовлення починається одразу ж по його отриманню (чи то в конверті поштою, чи то через оператора телефону гарячої лінії).
Строки доставки Вашого замовлення.
Строки доставки Вашого замовлення варіюються, залежно від віддаленості Вашого регіону від Києва (саме з Києве надсилаються посилки), ефективності роботи конкретного поштового відділення зв’язку, та в середньому складають від двох до чотирьох тижнів.
Вартість доставки Вашого замовлення.
Замовляючи товар, Ви чітко знаєте його вартість, до якої додаєте вказані у листі витрати на обробку замовлення (4,95 грн.) та витрати на доставку замовлення (12,05 грн.). При отриманні посилки на пошті, Ви оплачуєте це разом.
Суму ж поштового збору встановлює Ваше поштове відділення зв’язку.
Пошта має надіслати Вам повідомлення щодо отримання посилки протягом 1 робочого дня. Ще 5 робочих днів посилка на пошті зберігається безкоштовно.  При перевищенні цього терміну зберігання пошта стягує з Вас додаткову плату розміром 3,72 грн. за кожний зайвий день.
Умови оплати Вашого замовлення.
Умова оплати замовлення лише одна – ПІСЛЯПЛАТА. Будь ласка, уникайте будь-яких інших способів оплати посилки. 
В жодному разі не надсилайте нам грошей!
 Оплатити свою посилку та поштові витрати Ви можете тільки в своєму поштовому відділенні зв’язку, коли забиратимете її звідти.

5 комментариев:

  1. о, послеплата - это же так хорошо! только когда уже все получила, проверила - тогда и платишь прямо на почте))) удобно, я так уже несколько раз заказывала)

    ОтветитьУдалить
  2. почитал это все и есть вопрос - а если товар не подошел, или пришел с браком - как его потом вернуть?

    ОтветитьУдалить
  3. sema,
    что бы вернуть товар обратно в компанию "Родинний Клуб", Вам необходимо отправить его по обратному адресу отправителю. При этом, на любой заказ распространяется Безусловная гарантия возврата денег, что означает, что полная стоимость товара будет Вам возвращена (это если Вы оплатили товар), кроме расходов на пересылку.
    В любом случае - обращайтесь в наш колл-центр по тел. (044) 495 87 62.

    ОтветитьУдалить
  4. Скажите, пожалуйста, а колл-центр работает круглосуточно?

    ОтветитьУдалить
  5. yura,
    колл-центр работает в будние дни с 9-00 до 18-00, а в субботу - с 10-00 до 17-00. Обращайтесь!

    ОтветитьУдалить